18/01/06

Actitude

Antes pasaba de todo, agora non me molesto.

6 Comments:

  • ¿Vaste facendo vello ou culturizando? Haberá quen diga que te volviches un pouco máis aburrido. O que dan de si os rexistros léxicos.

    Cando che conveña, volve pasar de todo: ligarás máis (foderás menos).

    By Blogger erik cachuzo, at 1:26 da manhã  

  • ten un pouco de razon pacocabarcos. pero eu non sei se é que vostede é un nostálxico ou simplemente debería dedicarse á antropoloxía ;-)

    By Blogger edu, at 1:06 da tarde  

  • Culturizando non, vello e nostálxico igual si.

    A antropoloxía é a mala conciencia do colonialismo (dixo non sei quen).

    Eu, desde que lin as memorias do Marqués de Bradomín, o que quería ser é "guapo, agnóstico e materialista", pero está visto que non zafo dos contrarios.

    By Blogger caravelete, at 8:11 da tarde  

  • ...---...

    ¡Amigo!

    ...---...

    By Blogger erik cachuzo, at 11:17 da manhã  

  • asi que feo catolico e sentimental

    By Anonymous Anónimo, at 6:35 da tarde  

  • cabroncete dí ca túa noiva é de Ribeira. Dí que vas deixar o traballo porque ela e das que tiñan o boleto. Agora que es rico non te acordas das ceas de caramuxos nin me chamas e teño o mesmo número. Non ó si o final vas reclamar algun marquesado. Sin cortarte eres xa un pto burgués. benvido

    By Blogger pakokabarcos, at 11:58 da manhã  

Enviar um comentário

<< Home